Friday, October 10, 2008

More to It, My Dear.

Dengarkan ini,
There are more to it than what you see
Sebenarnya ia lebih dari hasrat hati
You will never know what had happened
Di sini ku menyatakan sepenuh harapan
Breaks me to see all these happening
Seperti tiada petunjuk dari ilahi
Tonight, it's time to make it all clear

Hidup penuh dengan pancaroba
There is no such thing as an easier way out
Apabila kita perlu memberi sepenuh usaha
And we gave up
Di situ hilangnya segalanya

I wish that its not this plain
Entah ke mana arah tujuan ku
Everything I see kills me at times
Dan ku tidak mahu melukai hati mereka
I never intended to see all that
Melalui segalanya
It slices my heart as I leave it to be.

Jangan melukai hati sesiapa
But you hurt mine.

Segalanya adalah sebahagian daripada kehidupan
This is not a love poem
Tetapi adalah sebahagian daripada hidupku.

No comments: